Het kleine "orkest"

Naast de grote harmonie is er ook een kleiner groepje, namelijk het 'orkest'. Het orkest (geen fanfare) bestaat uit zo'n 15-tal muzikanten. De werking van het orkest is volledig los van dat van de harmonie Concordia. Het orkest doet kleine uitstappen zoals de kerstmarkt, kermis in middelburg, ... Ook voor bedrijfsfeesten wordt het orkest gevraagd. Jaarlijks speelt het orkest ook deur aan deur bij de leden en ereleden van de harmonie. Dit gebeurt telkens de weken voor het Cecilia-feest, eind november. De muzikanten beginnen meestal overdag rond 16u. Het einde is steeds onbepaald... Het orkest speelt licht verteerbare muziek en is ideaal als achtergrondmuziek voor tal van activiteiten.

Voor meer informatie omtrent het orkest kan u steeds terecht bij Etienne Moentjes (Verbindingsweg 11, Waarschoot, 09/377.68.13).